Ska bli gott o sova :-)

Denna dag, som vanligt upp me Agnes, la oss igen o somnade om en halvtimme sen ringer hemtelefonen. Ja jobb, så sjukt kul jobbade till kvart över tre. Känns som man e inne i de nu:-) har längtat efter det sååå mycket. Får passa på när Nicklas e hemma. Ska jobba imon med till fyra. Så jag har inte hunnit med mycket. När ja kom hem va mamma o Melker här. Ester lekte me Maja, så de va fullt hus :-) Jag hann o äta o ta en kopp kaffe me mamma sen va de gympa tajm för små tjejerna. Nicklas körde o fixade min ljuddämpare så vi körde upp o hämtade Ebba o där hoppade Agnes av sen körde vi till gympan :-) Lämnade barnen sen tog ja, Jennie, Maria o Sophia målen rundan som standard medan de gympa. Så onödigt o bara köra hem en runda o sen upp o hämta de igen. O så får vi frisk luft. Körde hem Ebba, tog en kopp kaffe hos Josse sen körde vi hem, Agnes o Ester va dö trötta, de åt en varsinn macka sen slocknade de bums. Ja o Nicklas har suttit framför tvn o softat o varit slöa. Ja tror ja sover gott inatt med :-) Hoppas de. Klockan ringer halv sex, blir att "öppna" på jobbet imon. O va kul de va o få träffa mina gamlingar igen, en del nya oxå :-) Goare gamlingar finns inte. O såklart kul o träffa de goa jobbakompisarna :-) sov så gott kram o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0