Måndag

Ny vecka. Tiden rullar på. Vecka 9, denna o nästa vecka e de vila för Ester. Ingen behandling o ingen nål i porten. Lär ju kännas konstigt när vi drar igång igen. Sen efter dessa två veckorna går vi in i fas tre. Jag har delat in allt i faser. Nu kör vi sista o säkert drygaste fasen i 15 veckor till. O hoppas att allt rullar på, att allt går som de ska. Idag har jag haft en fullspäckad dag. Allt har gått i ett. Jobbat, massage, hem hämta Ester upp till gympan me henne, gick me Jennie o Maria, körde hem åt kvällsmat, satt i soffan o tog de lugnt, ungarna slogs som hund o katt som vanligt. De i säng och kel med hjärtat o nu i säng. Kom på att jag bara ätit en sallad i förmiddags o nu en macka ikväll. Måste lägga in lite mer planering. Agnes har varit i skolan. Ester va inte på dagis, va några som hade influensa så hon blir hemma i veckan. Ester o Nicklas har ätit frukost hos mormor. När Agnes kom hem så körde de o handlade. Betedde sig som djur som Nicklas säger. Fatta inte de, visst de e två flickor. Men ändå. Asså de slåss inte som hund o katt utan mer som två tikar. Helt sjukt o hela tiden med. De leker nästan aldrig tillsammans. O jätte avundsjuka på varandra. Den tiden kommer väl oxå när de kan umgås. Som vuxna om inget annat... Nehe klockan ringer halv sex, dax o sova. Ska åka till Malmö imon o spå mig o så sa ja att ja kunde jobba kväll om de krisade. Så vi får se. Sov så gott alla ni. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0