Dagen slut

Ja o Agnes ligger på patienthotellet. Agnes sover. Ja tar mej ett glas rött. Kollat på allt för min syster. Kanske dumt. Sett filmen innan, klart den påverkat men inte som den gjort idag. Dax för o sova nu. Dagen ja, värderna va bra. Behandlingen gick bra. Ester har bara varit allmänt hängig. Nu ikväll hämtade Nicklas mat. Ester såg dåsig ut. Japp feber på de o kunde inte gå knappt. De tyckte de va lustigt i o med efter behandlingen. Nu tar de tempen var timme på henne. Hon sov när vi gick hoppas min lilla sover hela natten. Får se hur värderna o tempen e imon o hoppas få komma hem. Annars åker ja o Agnes hem själva. :-( ska skiten börja nu eller e de bara rent tillfälle. Hon har ju varit så pigg innan. Hoppas på tillfället. O att min lilla e pigg imon <3 De ja tycker e bättre me patient hotellet än Ronald e när man sover en natt bara. Här får man ju frukost. Ronald måste man städa ur ordentligt innan man lämna. O fixa all mat själv. Här slipper man städa o man slipper fixa mat. :-) annars om man stannar nårra da e Ronald världsbäst. !!! Nehe sov så gott mina vänner <3 ja hoppas på en god natt, återstå o se imon :-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3120968/images/2012/pic_187520082.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3120968/images/2012/pic_187520110.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0