Dagarna går så fort.

De blev en timmes sömn för mig inatt. Tog en tablett för o komma till ro men de hjälpte inte så bra. Somnade gott halv fem o klockan ringde en timme senare.:-( De började me att ja somnade precis in. Vaknade hastigt i ett djup o kvävande andetag. Kändes som ja skulle dö att halsen sattes igen o att ja skulle kvävas ihjäl. Det blandades med ont i hjärtat, kände inga hjärtslag, kände ingen puls o domningar i armen. Kunde de va en hjärtinfarkt eller en propp. Tänkte på pappa de va så han somnade in. Orolig o kvävandes. Den skiten sitter kvar sen dess. Klart ja inte dör. Den jävla panikångesten tar bara kål på mig. :-( steg upp o duschade. Den dagliga ångesten va värre än vanligt, men dämpade sig efter ett tag. Haft skoj på jobbet så allt har flötit på har liksom inte hunnit tänka efter om ångesten va kvar. Men den e ju alltid där mer eller mindre. O de får ja säkert leva med länge till. Slutade fyra. Handlade lite o sen hem o ut på promenad med Frida. Barnen o Nicklas åt innan oss så när vi kom hem åt vi. Barnen va dö trötta så Nicklas la de tidigt. Jag o Frida körde på massage. Så skönt. Kom hem så sov Nicklas med såklart. :-) Sötnötet <3 Frida o ja kikade på tv o pratade. Nu körde hon hem o ja e i säng. Jag ska upp o jobba imon med så Nicklas tar Ester till CSK för behandling nummer sex. Denna gången e de Violas tur att hänga med. Hoppas de går bra o att värderna e ok. Nicklas kommer fixa de galant som allt annat han fixar. Mitt hjärta, finns nog ingen kille som han <3 Nehe mina vänner. Mina ögon stängs snart o ja hoppas ja sover ända tills klockan ringer. Man kan ju drömma :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0