Blåsigt värre

Här hemma e de blåsigt värre. Blåser nu som bara den. Sitter i titta på bb. O kanalen hackar. Ohhh. I morse hade jag o Agnes mys. Sen gick vi ner till mormor på kaffe. Efter det så stannade Agnes hos mormor jag hem o gjorde vid mig o sen åkte vi in till stan. Hem till Kia o mina syskon. Agnes ville leka med Alvin. Tycker de e härligt att hon har morbror som e lika gammal som hon :) Vi stannade där ett bra tag. Jag sprang bort till farmor o gav henne en kram sen kom min farbror. Kul o träffa han. Nicklas o Ester kom oxå inom men de körde igen för Ester var trött. Agnes stannade kvar hos Alvin. Hon ska sova där inatt. Nicklas va uppe oss Emma o Fille så ja körde med upp där. Varit där ikväll o ätit god mat. Ester e pigg full fart som vanligt. De e så härligt o se. Vill att hon ska sova nu så hon orka imon. Då ska hon leka med Ebba. Snart blir de mys. O sen sova ska upp o jobba imon. Ehh hoppas verkligen inte de blåser så här imon när vi ska på sjön. Kram o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0