Söndag

Nicklas fiska, Agnes e ute o leker med Amanda. Ester sov till halv tolv :-) Ska åka in till stan, lämna barnen en stund till mamma o så ska de på kalas till Andre. Jag ska jobba så får gå upp där en snabbis på rasten. Igår bestod dagen av jobb, sen åkte vi till kosläppet, barnen tyckte de va superkul där med alla djur. O sen va de dax för jobb igen för min del. På väg hem från jobbet plockade ja upp Anna i ryedal sen körde vi upp till Stefan o Kristina. Resten av min familj va där o även Jocke o Linda. Mycket trevligt. Anna åkte hem lite senare o sen va de sängen. Så idag e man slö. Kan bara sova. Lille e på g hela tiden. Direkt hon slår upp ögonen så börja hon mala :-) De börjar bli bättre om nätterna. Hon kommer inte lika ofta till oss längre. Skönt för henne att hon sover hela nätter utan skrik o oro. Nehe ja har lovat Ester att hon ska få duscha mig. Så bara hoppa i karet då:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0