Mår illa

Läggdax för imon e de extrajobb :-) tycker ja mår illa hoppas de inte blir nåt av de. Lite sömn så blir allt bra. Idag när ja kom hem från Sandra så tog ja en kaffe oss mormor o morfar. Hämtade Agnes o så åkte ja på massage :-) Agnes spelade på min mobil under tiden. Ester o Nicklas har varit i badhuset. Hoppas hon inte blir sjuk. Alltid förr blev hon dålig efter badhusbesök. Så ja har sagt att de ska vi inte besöka men idag har de gjort de. Kul tyckte hon de va. Inte varit i badhus sen oktober. Klart hon blev överlycklig min lilla. Med sig hem från dagis hade hon ett påskägg som hon gjort. Hon älska o va på dagis. <3 Ikväll har vi haft fika gäster. Helen, Julia o Alma. O nu kom ja på varför ja mår illa. Åt toppen på en sådan Marabou tårta. Smart. Känns som ja har varit i svacka hela Mars med ätandet o tränandet. Vågen har nog stått still. Men ja ska nå mitt mål ändå kanske inte till valborg men e ändå på god väg :-) Ser ändå fram o hoppas på att vinna tävlingen :-) upp tidigt imon o duscha o fixa upp Agnes. Kör sovmorgon varannan dag. Helt okej faktiskt. Sov gott alla. Kram kram


Kommentarer
Postat av: senar

hejsan esthers mamma ! Jag är en så kallad wilms pappa och jag lider av sömnproblem , så jag hittade dig via en annan blogg , vill bara säga hej och kämpa på .

2012-04-12 @ 03:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0