Helgen gick snabbt

Lördag fm åkte ja, Annie o Ester in till Karlshamn o shoppade lite. Ester va dö snäll o skötte sig bra. Sen körde vi hem o gjorde vid oss. Åkte in till stan på Julias konfirmation. Va aldrig i kyrkan, går liksom inte med mina ligister. Plus att den varade i två timmar. Sen kom mamma o hämtade Ester. Agnes stannade kvar hos Kia. Mamma lämna mig hos Frida. Jag hade trevligt med mina jobbakompisar :-) Jag sov i Esters rum med henne. Delade på en liten madrass o så ont i nacke o rygg i morse. Kalas hos farmor o roligt att träffa den sidan släkten. Inte vare dag vi ses. Sen körde vi till mamma. Mormor va med där. O sen åkte mormor med oss hem. Ikväll har barnen betett sig illa. Inte lyssnat alls o bara hållt låda. Agnes härjade så hon slog i huvudet rätt rejält. Får kolla henne lite extra inatt. Vi har haft en bra helg. Imon e de jobbedax igen:-) hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0