Bra slut på kvällen

Jag klädde på mig o fixade mig lite. Sen åkte vi in till stan. Åt på Lasses. Nicklas släppte oss hos doktorn. Ester fick sin fyra års kontroll bokad. Den har ju blivit missad med i och med hennes sjukdom. Jag o Agnes blev kollade i halsen. Ingen pencilin, fortsätter med min bafucin o hoppas de ska bli bra. Har ju blivit bättre sen igår bara när ja va vit på mandlarna. Nu e de bara små prickar kvar. När vi kom hem från stan. Handlade o lite så med så körde vi upp på em kaffe hos Stefan. Han fyllde år så han fick present o vi kaffe :-) Jag gick hem lite innan sju för Lollo skulle komma hit. Riktigt roligt o träffa henne. Vi har inte setts sen 08. Nu lär de bli tätare besök iallfall :-) Har pratat om allt möjligt. Mycket mysigt o trevligt. Avslutade kvällen med att titta på bb. Sen åkte Lollo hem. Ester har varit uppe hela tiden. Hon gick o la sig nu när jag la mig i sängen. Agnes somnade tidigare. Hon stanna hemma från skolan imon med. Så vi vet säkert att de inte e något som bryter ut. Hon har varit pigg o feberfri nu i em o kväll så tror bara de va nån engångs. Får se. Håller lille med hemma. Lika bra det. Så imon tar vi bara en redig mysdag för på em åker pappa Nicklas igen. Snart dax för mig med o sova. Hoppas på ja somnar snabbare inatt. Sov gott ni glada. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0