Lördag den 19 November!

Idag har varit en bra dag, jag vaknade eller gick upp vid halv tio, då hade Nicklas åkt iväg o fiskat, barnen va uppe de satt o kollade på Tv o hade en go brasa igång. Nicklas hade startat den i morse, de va så gott... Dagen har gott mest åt att myst o plockat lite, googlat som vanligt o läst lite bloggar. Josse, Ebba o Stina kom o hälsade på, vi en go kram, de e så gott. Drack kaffe o pratade o barnen lekte. När de åkt så ville Ester gå ner till gamlan (min mormor), hon tog Mini i koppel o gick. Ester e helt som vanligt idag, pigg o gla som vanligt. Va väl en svacka hon hade igår. Nu e vår "andra" familj här, Sandra, Fille, Tyra, Svante o Saga, de ska sova här, vi ska äta god fläkfilé, hasselbakspotatis o dricka gott. Ester ska sova hos gamlan, vi får väl se hur de slutar, kanske, kanske inte. Mormor kom hem med Ester, men hon ska tillbaka dit sen när hon ska sova, hon ska bara leka lite med Tyra först :-) Mormor lämnade en go nallebjörn till Ester som hon skulle ha med sig hela tiden i Lund, då kom tårarna igen, men de gick över snabbt. Nu ska vi njuta resten av kvällen,o må gott!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej

Fick höra om er från Tigrinnan, min "mentor" på första delen av vår resa.

Det skär i mitt hjärta att er söta lilla tjej också blivit drabbad av denna hemska sjukdom.

Jag har bloggat en stor del av min Tildas resa, tyvärr slutade den inte bra. MEN det ska den absolut göra för Ester. Jag finns här om du behöver, du kan skriva på bloggen, mail eller fb eller hur/var du vill....om du inte orkar läsa om Tildas resa kan jag förstå det.

Men tveka inte om du känner att du behöver.



Vara kramar till er alla

2011-11-20 @ 09:36:38
URL: http://www.legoblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0