Kväll o helt slut.

Operationen brukade ta 3-3,5 h så jag o Nicklas gick en runda. Vi gick faktiskt in på en pub o tog en öl. När vi suttit där en stund ringde telefonen. Ester va påväg till uppvaket allt hade gått bra o de hade tagit 2 h. Nicklas gick upp på rummet o jag gick ner, söta lilla unge där låg hon o sov så gott. Jag satt där en timme sen blev jag dum i huvudet på allt pipande. Allt blev så jobbigt. Så jag hick upp o bytte av Nicklas. Packade upp alla våra saker, ut o prata i tele o rökte sen upp igen. Lite i åtta gick ja ner, tyckte hon sovit länge. Hann vara där i tre minuter så vaknar hon. Ssk frågade om hon ville ha glass, Ester nickade med slutna ögon. Kom med piggelinen o lika piggelin blev hon<3 Vi åkte upp på rummet o hon fick en till glass. Sen efter det ville hon ha yoggi o flingor så nu tittar hon på toy story o käka. Såg att min älskade morbror startat en insamlig om Ester till barncancerfonden. Så härligt<3. Nu ska vi mysa resten av kvällen, imon ska vi upp tidigt, ska på rutin koller. Den första drar igång redan 08. Lägger upp bilder på nu efter operationen. En del kanske far ännu mera illa men jag kommer lägga upp bilder under hela behandlingen. Puss o kram på er.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har läst din blogg och blir jätte berörd. Jag vet på något sätt hur ni känner er. Min syster har blodcancer (leukemi) och ligger också på samma avdelning som ni, så dom lär ni nog träffa på.

Jag har träffat lilla söta Ester några gånger, och kan inte förstå varför just detta söta barn ska drabbas. Men barn är starka, det kommer bli tufft, men hon är stark. Skänkte en slant till barncancerfonden under Esters namn.



Emelie

2011-11-23 @ 00:51:49
Postat av: Maria Hellström

Hej!



Min lilla syster gick med Niklas i skolan så därför vet jag oxå vem han är.



Jag vill bara att ni ska veta att även om jag ej känner er så tänker jag på er och håller tummarna så hårt för er lilla fina tjej.



Kämpa på hela familjen.



Och jag har skänkt pengar i Esters namn :)



Kram

2011-11-23 @ 18:44:14
URL: http://miamamas.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0