Kväll igen...

Tycker dagen gått sakta. Ida ringde innan o hörde om hon o Lukas kunde komma, såklart. De lekte jättefint för en gångs skull:-) Nicklas kom hem utan Agnes hon hade följt med Ville hem. Mitt hjärta gjorde kyckling o ris, minns inte sist hela familjen satt hemma o åt lagad mat tillsammans. De va mysigt. Jag o Ester gick upp o hämtade Agnes, vi åt sen va de sängdax. Både barnen har svårt för o somna nu. Vet inte om detta har nån inverkan på de men så e de. Men tillslut så sov de. Ester har fått dunder kur mot magen men inget händer. Får se vad de gör åt de imon. Nu ska ja o mitt stora hjärta mysa lite. Han har varit hemma i två veckor men imon e de dax för han att åka till Norge igen o jobba. Fy vad vi kommer att sakna han o stackars Nicklas vilken oro han kommer ha i kroppen där uppe. Han e borta två av Esters behandlingar o tråkigt men sant när han kommer hem igen är hennes hår borta. Min underbara vän Sofie har tagit ledigt från sitt jobb o flyttar från GBG till Sandbäck i tio dar. Så vi klarar oss, vi kommer ha de så mysigt. Hon kommer o ta hand om oss lika bra som Nicklas :-) Imon klockan åtta hämta ja Frida , då kör ja, hon o lille ner till Lund för behandling •2, hoppas de går bra, gör de det får vi åka hem samma dag för det rinner ner på en kvart. De cellgiftet hon ska ha imon e den typen av de "lätta" den heter vincristine. Vi hoppas att allt går bra o att de finner en lösning att få igång hennes mage. Sov så gott ni underbara. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0