Söndag

Pappa Nicklas åkte iväg o fiskade tidigt tidigt. Vi sov till elva som vanligt. Blivit standard i detta huset. Josse o Ebba kom o hälsade på, Agnes lekte med Ville. Josse upptäckte klet i Esters öra, de hade sprängts. Inte undra på hon varit gnällig eller extra gnällig senaste dagarna. Stackars unge, allt på en o samma gång, den öroninflammationen hade väl jag kunnat få, hon har nog med sin cancer. Min älskade unge bara fäller o fäller, hår överallt. Blivit mer tunnhårig, en del ser de andra ser de inte. Jag tror ändå att de kommer vara en stor grej för många, när håret e borta inser folk på "riktigt" eller vad man ska säga att hon e sjuk, att hon har cancer. Inte lätt o förklara de man känner. På em kom Nicklas hem stolt som bara den, hade fått sin största fisk någonsin, 10 kg, o den va lika lång som Ester :-) Frida kom. Vi gick upp till morbror, beställde pizza o hade de mysigt. Kramade om älsklings Frida, jag o hon skulle åkt till Egypten imon, sola o bada o bara va. Nu blev de inte så. Hennes mamma fick ta min plats istället. :-( Hade bara allt varit som vanligt så hade ja åkt. Men men. De kommer få en underbar resa ihopa :-) hoppas de inte slår ihjäl varandra bara ;-) Agnes tittade på film innan hon somnade, ja sjöng för Ester, hon somnade direkt, måste va för hon inte ville höra min hemska röst:-). Tittade på henne länge när hon sov, tillslut kom de hemska tankarna igen. Tänk om ja överlever mitt barn. Har två underbara ungar, jag vet ärligt inte vad ja tar mig till om nåt händer de, ja fixar inte de iallfall. O nu har min lilla en hemsk sjukdom som man förknippa med döden. Den äldre generationen som mormor o morfar, de va inte många som överlevde cancer då. De e skillnad nu men de kan knappt förstå de ändå. Ja massa i mitt huvud ikväll. Sen e hon dunder förkyld, då söver de inte henne så då blir de väl inte op i rätt tid. Nej nu ska ja inte va så negativ. Men kan garantera att natten blir sömnlös med alla dessa tankar. Imon upp med Agnes, o sen upp med Ester, tar proverna på CSK o så de kan kolla örat. O prata med vettiga läkare!! Godnatt alla människor


Kommentarer
Postat av: Josse

Dessa underbara ungar..

Du ska se att allt löser sig till det absolut bästa! Massa med kärlek till er <3

2011-12-12 @ 06:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0